2013 m. balandžio 6 d., šeštadienis

Žiūrėjimai





Ant lentynos- prieš tris metus gauta arbatos dėžutė gauta dovanų. Ant sienos - paveikslas, kurio nugarėlė slepia įrašytas istorijas, lagamine ant spintos - pluoštas bilietėlių iš aplankytų spektaklių ir kelionių, muziejų, štai piniginėje, dabar gulinčioj ant stalo, miega pirmasis gautas dovanų doleris...
M?
Ne, nėra taip, kad aš nemėgstu arbatos, ar nežinau kas ir kam yra šiukšlių dėžė, bet prisipažinsiu esu gana sentimentali, kad  kurias akimirkas saugau ne tik širdyje ir atmintyje... Tai paslėptos įprasmintos akimirkos slepiančios istorijas, kurias gali perskaityti tik jų dalyvis (-iai)... Ir galbūt dėl to, man labai gera kartas nuo karto pasikuisi tame lagamine išsitraukus jį iš spintos...

Dėl tos paties dabar prabilsiu  apie filmą - "Everything Is Illuminated"
Daiktų, atsiminimų saugojimo tema čia atskleista begalo gražia ir man priimtina forma... Čia susipina daug aspektų, kurie man filmuose ypač patinka: palikta erdvė žiūrovo pamąstymui ir interpretavimui, puikus garso takelis ir operatoriaus darbas atskleidžiantis ne tik santykį tarp personažų, bet ir natūralios gamtos grožį. Šiek tiek skanaus humoro prieskonio ir kusturiškų elementų... Kas gaunasi? Puikaus vakaro rekomendacija pagal mano skonį!:) Sakykit ką norit, bet man atrodo, kad šis filmas šį tą vistiek turi!

"Viską nušviečia praeities šviesa. Praeitis visada su mumis. Viduje, išorėje. Visur."




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą