2013 m. balandžio 13 d., šeštadienis

Salotos?




Vasario mėnesį maisto tinklaraštininkai prikėlė languotos prijuostės projektą su tema "O tai ką blogeris iš tikrųjų valgo?" (http://ribaude.blogspot.com/2013/02/languotos-prijuostes-zadinimas-ir-o.html)
Nelaikau savęs dar didele tinklaraštininke, bet po receptų idėjų lobynus mėgstu pasiknaisiot, o pastaruoju metu vis daugiau ir išbandyti. O štai pastaruosius pora mėnesių mano racione vyrauja... salotos! Per šį laiko tarpą atradau kelias auksines taisykles:
1. Salotas galima pasidaryt iš visų daržovių, kokias tik turi šaldytuve, ar ant palangės.
2. Salotų užpilo nereikia, jei jose apsigyvena bent vienas pomidoras.
3. Jei gautas salotų skonis nepatinka, visad viską suraguliuos grūdėta varškė, arba supjaustytas virtas kiaušinis ant viršaus. :)
Viskas visad labai simpličita, bet nuostabiai gardu! Gi sako pavasaris ateina, tiesa?

Ateities idėjos ir planuojami nauji gomurio malonumai:
Ridikėlių, mėtų ir kepto fetos sūrio salotos
Salotos su lašiša
Improvizacija graikiškų salotų tema
Avokadų ir krevečių salotos
Skanių savaitgalio pusryčių! Mane jau šaukia vištienos salotos iš virtuvės:))
Hm, o kokios Tavo mėgstamiausios salotos?..

2 komentarai:

  1. mm, salotos, tiki ar ne, bet mintyjau panašų įrašą :D nors turiu bėda, o bėda yra ta, kad nemėgstu daugumos daržovių. bandau ir aš visokias salotas. Tik man betkokias salotas pataiso moliūgo sėklos arba tunas.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Žinok, tikiu! Dabar toks laikas, kai turbūt daug kas grįžta prie visokių salotikių:D
    O dėl nemėgimo, tai tikiu, kad tada sunkoka... Aš tai kažkaip neprisipratinu saliero (su stiebais jau dvi salotas skanias žinau), bet su gumbu dar nieko.. Ir burokėlių kažkaip dar niekur nepritaikau:)) Keisti man jie:D
    O va dėl sėklų tai pritarsiu. Mano mama viską su sėklom pataiso, bet ji dar be moliūgo deda saulėgrąžų, sėmenų... O va tuną visąlaik pamirštu:D Tikiu, kad irgi gerai pasitarnauja!

    AtsakytiPanaikinti